Sikkerhed og MOB

24/01/2025

Klubhuset i Kalkbrænderihavnen

Du inviteres til en spændende aften med fokus på sikkerhed

Torsdag den 24. januar 2025 kl. 18 i klubhuset i Kalkbrænderihavnen.

Arrangementet starter med spisning.

En instruktør fra SejlSikkert vil præsentere os for forebyggelse og procedure for Mand Over Bord. Vi vil også se på, hvordan man yder førstehjælp til en person, der er blevet underafkølet.

Du vil få tips til, hvilke sikkerhedsforanstaltninger, der er hensigtsmæssige i din båd, så du bliver i stand til hurtigt og effektivt at få Manden ombord igen også under hensyn til, hvor mange I er i båden. Vi vil gennemgå hele forløbet fra en person falder i vandet og til den pågældende er tilbage i båden igen. Der er tid til diskussion  undervejs, så du kan få ideer til, hvordan du udfører Mand Over Bord på din egen båd.

Til sidst vil vi fokusere på valg af redningsvest og hvordan du selv kan teste din oppustelige redningsvest.

Du er naturligvis velkommen til at invitere gaster/med-sejlere til at deltage, så I alle bliver fortrolige med Mand Over Bord manøvre.

Pris:
Middag 75 kr. (Betales ved tilmelding)
Vin pr. flaske 75 kr.
Øl og vand pr. stk. 10 kr.

De bedste hilsener
Festudvalget

TILMELDING

Billetter: Antal Pris pr. stk.
Deltager
59 tilbage