Først til Ven

25/02/2021

Nordhavnen

Kære klubmedlemmer,

Vi ville ønske at sæsonen kunne vare for evigt, men vi har ikke fundet en løsning på det problem i pladsudvalget endnu. Derfor er vi atter engang nødt til at tage nogle af bådene på land. Det foregår som altid ude ved nordre klubhus.

– Man melder sig til ved at skrive sig på listen i klubhuset. Den liste bliver hængt op tirsdag d. 8 september kl 21.00.
– Husk at når man melder sig til en optagning gælder der en tilsvarende isætning. Man er automatisk tilmeldt begge dele.
– Når man melder sig til en optagning har man pligt til at markere sit stativ med en stativseddel med den tilsvarende farve (Farverne vil fremgå af tilmeldingslisterne, Stativsedler vil ligge under den ophængte liste).
– Rækkefølgen man skriver sig på er ikke den rækkefølge man kommer op i. Der vil komme mere information når man har skrevet sig op.
– Sørg for at jeres stativ er klar på optagningsdagen. D.v.s. sørg for at alle skruer smurt og at stativet stadig er solidt. Arbejdssjakket kan på dagen vælge at afvise en optagning hvis udstyret ikke ser sikkert ud.

Eventet er udløbet
  • Nordhavnen