Tursejlads i ‘de nære fjernområder’. Spisning og foredrag

18/03/2022

Klubhuset

Tursejlads i ‘de nære fjernområder’ Rie og Sten fra Troldand

– Forberedelser til en meningsfyldt pensionisttilværelse

Med nogen besvær er det lykkedes at overtale Rie og Sten fra Troldand til endnu en gang at fortælle om deres sejladser. Selv synes de, at de har ‘optrådt’ rigeligt i sejlklubben (faktisk hele 8 gange, heraf 5 gange om deres ‘menigsfyldte pensionisttilværelse under varmere himmelstrøg’. Men før den tid havde Rie og Sten forberedt sig til langturssejlads gennem sommerture i det de selv kalder vores ‘nære fjernområder’: f.eks til Ryfylkefjordene i Norge, til Letland og Estland samt til Østengland. Aftenens præsentation fortæller om disse erfaringer, og hvad det har betydet for deres opfattelse af langturssejlads.

Fredag den 18. marts kl. 18

ARRANGEMENTET STARTER MED SPISNING. PRIS 75 KR BETALES VED INDGANGEN (Mobil Pay)
Øl, vin og vand kan købes til rimelige priser.

Tilmelding fortages på blanketten nedenfor. Frist for tilmelding 17.3 kl. 9

Eventet er udløbet
Pladser 60
  • Klubhuset