Fra sejlerskole til solosejlads over Atlanterhavet. Spisning og foredrag

Dato

21/01/2022

Klubhuset

Fra sejlerskole til solosejlads over Atlanterhavet

Dette er Mads Toftes beretning om hvordan han fra i 2015 at være startet som elev i sejlerskolen i K.A.S. i 2020 endte med at sejle solo fra De Vestindiske Øer over Atlanterhavet til Danmark. Hvad var processen fra drømmen om at sejle på et ocean til beslutninger, planlægning og realisering? Hvad oplevede han og de øvrige besætningsmedlemmer på turen fra Danmark til De Vestindiske Øer og tilbage igen, og hvilke råd kan han give andre, der overvejer at sejle ud på dybt vand med ansvar for fartøj og besætning?

Om foredragsholderen
Mads Tofte voksede op i Holbæk, hvor han lærte at sejle optimistjolle og flipperjolle i Holbæk Sejlklub. Efter 40 års pause fra sejlerlivet besluttede han at skære ned på arbejdet og sejle ud på Atlanterhavet med familie og venner.

Fredag den 21. januar kl 18

ARRANGEMENTET STARTER MED SPISNING. PRIS 75 KR BETALES VED INDGANGEN (Mobil Pay)
Øl, vin og vand kan købes til rimelige priser.

Tilmelding fortages på blanketten nedenfor. Tilmeldingsfrist er 19.1 kl. 9.

Eventet er udløbet
Pladser 60
  • Klubhuset
  • Sundkrogskaj 19