Frivillighedsaften i Sejlklubben d. 28 September

28/09/2022

Klubhuset på sundkrogskajen

Kære Klubkammerater,

Vores klub er drevet af frivillige, og vi mangler altid flere hænder.

Men vi ved at det kan være svært at finde ud af hvor man kan hjælpe til.

Vi vil derfor gerne afholde en frivillighedsaften for alle medlemmer der gerne vil høre lidt om hvordan man kan bidrage mere aktivt til klubbens drift og vedligehold.
Vi har brug for alle kvalifikationer, tømrerarbejde, rengøring, itadministration, arbejdsorganisering m.m.

Det er samtidig en aften hvor vi trakterer med lidt mad og drikke til alle de frivillige der allerede nu sidder i et udvalg. Der er derfor rig mulighed for på aftenen at høre mere om vores forskellige udvalg, og finde ud af hvem man skal kontakte fremadrettet.

Tilmelding er nødvendig da vi er nødt til at organisere mad og drikke inden.

(Husk at tilmelding foregår nederst på denne side, hvor man skal “købe” en tilmelding som var det en vare i en webshop)

Arrangementet starter kl 18.30 i vores klubhus i kalkbrænderihavnen. Hvis man har tid må man gerne komme og hjælpe med at dække op/lave mad, en time før.

Spørgsmål kan rettes til pladsudvalg@sejlklubbenkbh.dk

Eventet er udløbet
  • Klubhuset på sundkrogskajen