PARKERING

Parkeringsaftalen med PLOT er nu fornyet, og også i år er der ny fremgangsmåde:

Klubben har indsendt en liste til PLOT med alle medlemmer der har bøjeplads i 2022 sæsonen.

Proceduren bliver at ALLE skal indsende anmodning om parkeringsforlængelse til info@plotpark.dk med angivelse af sejlklub-medlemsnummer, navn og bils registreringsnummer. Man får så en bekræftelsesmail fra PLOT. Vi har indtil 1/5-22 til at opdatere gratis, herefter koster det 250 kr.

VIGTIGT: Vores parkeringstilladelser udløber pr. 1/4-22. Først når du har modtaget en bekræftelsesmail, er den opdaterede tilladelse gældende!! PLOT lover en ekspeditionstid på 1-max 3 dage, så der kan blive et par dage i april hvor du skal finde en gratis-plads eller betale time-afgift. Grunden til at der ikke er større ”overlap” fra udløb af aftale er at alle bøjepladser skulle fordeles først, til gengæld har vi fået forlængelse af gratis-tilmeldelsesfristen til at gælde hele april måned.

OBS at tilladelsen kun gælder på PLOT pladserne, APCOA-pladserne har skiftet administrator, og forhandlinger er i gang, indtil videre ikke nytilmeldte i den aftale. Fordelingen af pladser kan ses på hjemmesiden under parkering.

PS Parkeringsvagten overtages af vores medlem Bo Ørum (tak, Bo), mailen er stadig parkering@sejlklubbenkbh@dk, men altså ingen tilmelding via den mail i denne omgang.

Happy parking-og sejlads !!

Henrik Sengeløv

Formand, SKK