Mads & de Gamle Sure Mænd

Få et godt grin og måske lidt stof til eftertanke, når Danske Tursejlere, i samarbejde med Sejlklubben København, inviterer til et særdeles underholdende foredrag med Danmarks største blærerøv – Mads Christensen.

Mads er forfatter, foredragsholder, konferencier, hudløst ærligt modefænomen og humoristisk provokerende hurtigsnakker. Men Mads er også en erfaren sejler, der har brugt mange timer på eventyr til søs. Han har indtil for nyligt boet ombord på sin drømmebåd i København – og hvis vi ikke tager helt fejl, så kommer vi helt sikkert til at høre om dén kærlighedshistorie.

Foredraget tager afsæt i Mads’ erfaringer fra et liv med sejlads, hvor han med et glimt i øjet giver et kærligt klap bagi til det sejlende folk. Er “de gamle sure mænd” myte eller virkelighed i sejlerverden? Hvordan får vi åbnet klubben for flere kvinder, unge mennesker og landkrabber? Kan en skipper egentlig tillade sig at udstikke direkte ordrer ombord på en båd i vore dages samfund? Måske får vi svarene under foredraget, som vi garanterer bliver både sjovt og tankevækkende.

Pris per deltager:
Medlem af Danske Tursejlere eller Sejlklubben København: 100 kr.
Ikke-medlem: 125 kr.
Prisen inkluderer en forfriskning i pausen.

Dato: 15/11
Dørene åbner: kl. 18:30
Foredraget starter: kl. 19:00
Varighed: ca. 2 timer + pause
Læs mere og køb billet her.