Fotokonkurrence 2. runde

Ohøj sejlentusiaster og fotoguruer!
Sommeren og en fantastisk sejlsæson står for døren. Inden I stævner ud og sætter kursen mod fremmede kyster, søsætter vi anden runde af Husudvalgets Fotokonkurrence..

Hvad skal du gøre:

1. Tag dit kamera med om bord (ja, mobiltelefoner gælder også, vi er moderne pirater her)
  2. Fang det perfekte øjeblik, der indfanger sejlerånden og / eller afspejler livet i SKK / KvS. Pga. GDPR og da vinderbillederne skal udsmykke klubhuset, bør de ikke indeholde personer eller børn med mindre det er baggrund og giver stemning.
  3. Send dit mest fantastiske billede til husudvalg@sejlklubbenkbh.dk – skriv fotokonkurrence i emnefeltet. Billedet skal vedhæftes i mailen, så det er nemt at tilgå

Præmie: Vi lover ikke guldskatte, men de bedste billeder vil blive printet og komme til at udsmykke vores klubhus, så alle får glæde af det. Vinderne vil derudover modtage æren, ros og et virtuelt high-five fra de alle de misundelige klubmedlemmer.

Tidsfrist: Sidste frist for at sende dit mest episke sejlerøjeblik er 31. august 2024. Så bare rolig hele sommersæsonen kan komme med, så alle de bedste minder kan foreviges og indgå i konkurrencen

Juryen: består af Harry H., Louise SR samt gæstedommer.
De har allerede gennemgået alle indsendelserne fra første runde af konkurrencen og udvalgt de bedste billeder. Når anden runde er afsluttet, vil alle vinderbillederne offentliggøres og blive opsat i klubhuset hurtigst muligt.

Så tag kameraet med ombord, sæt kursen mod eventyret, og lad os se, hvem der kan fange det bedste skud og blive kåret som det mest fotogene medlem!

Husk: Et billede siger mere end tusinde ord, men et billede fra en sejlklubs-samling siger tusind og én fantastisk historie!
Vi glæder os til at se jeres billeder.
Held og lykke og god vind fra Husudvalget

Photo credit: Oliver Sjöström @pexels.com